نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

لیگ یک حساس‌تر و نزدیک‌تر از قبل| باخت عجیب تیم عنایتی

  • کد خبر: ۵۸۲۱۳
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
لیگ یک حساس‌تر و نزدیک‌تر از قبل| باخت عجیب تیم عنایتی
شکست سنگین صدرنشین مقابل گل‌ریحان در روز پیروزی میزبان‌ها باعث شد تا هوادار تهران در لیگ دسته اول از شرایط ایده آل خود دور شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور دیروز بعد از لغو یک دیدار بین استقلال ملاثانی و چوکا، با انجام ۸ بازی برگزار شد. در یکی از بازی‌های مهم، هوادار، صدرنشین مسابقات، برابر تیم قعرنشین گل‌ریحان به میدان رفت که این دیدار در‌نهایت به برتری ۳‌بر ۱ گل‌ریحان انجامید. هوادار باوجود تحمل این شکست، به لطف تفاضل گل بهتر همچنان صدرنشین باقی ماند. مس کرمان، دیگر‌تیم مدعی این فصل، که در رده دوم قرار دارد، در خانه خود با یک گل ملوان را شکست داد تا نه‌تن‌ها با هوادار هم‌امتیاز شود، بلکه باعث ادامه سقوط آزاد ملوان در جدول رده‌بندی شود.
 
فجرسپاسی و استقلال خوزستان که هر دو از تیم‌های مدعی صعود در این فصل هستند، در شیراز به‌مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰‌دقیقه زور هیچ‌یک از ۲ تیم به یکدیگر نرسید و این بازی در‌نهایت با تقسیم امتیازات به پایان رسید. بادران نیز در دیداری مهم در خانه خود به‌مصاف تیم پارس جنوبی رفت که با یک گل به پیروزی رسید تا حالا بادرانی‌ها با صعود به رده سوم در بین تیم‌های مدعی قرار بگیرند.

شکست دور‌ از ‌انتظار تیم عنایتی

شاگردان رضا عنایتی که عملکرد موفقی در هفته‌های اخیر داشتند و سند صدر جدول را به نام خود زده بودند، در هفته سیزدهم و در‌حالی‌که کمتر‌کسی پیش‌بینی می‌کرد آن‌ها مقابل تیم قعرنشین جدول امتیاز از دست بدهند، با ۳ گل برابر حریف شکست خوردند.
 
اصغر مازیار که به‌تازگی هدایت گل‌ریحان را برعهده گرفته است و به نظر می‌رسد کار دشواری برای خروج آن‌ها از قعر جدول پیش‌رو داشته باشد، این هفته یک برد بزرگ را نصیب تیمش کرد. آن‌ها در نیمه اول بازی با تک‌گل بابک لطیفی حریف را شکست دادند، اما به نظر می‌رسید رضا عنایتی و تیمش در نیمه دوم این جدال موفق شوند شرایط را به سود خود کنند. حملات پردامنه هوادار تهران در‌نهایت در دقیقه‌۸۱ جواب داد و این تیم موفق شد با گل محمدجواد محمدی بازی را به تساوی بکشاند و در آستانه دستیابی به امتیاز از این بازی قرار داشته باشد.
 
با‌این‌حال در دقایق پایانی کاملا ورق برای هوادار برگشت و درحالی‌که آن‌ها بعد از گل تساوی در سودای دستیابی به گل بعدی و برتری در این بازی بودند، با غافل‌گیری بزرگی مواجه شدند و گل دوم را دریافت کردند. این گل در فاصله دقایق کوتاه باقی‌مانده تا پایان بازی باعث شد تا هوادار بازی انتحاری را در دستور‌کار قرار دهد؛ اما در روز بدشانسی این تیم در ادامه گل‌ریحان روی ضدحمله گل سوم را هم به ثمر رساند تا صدرنشین، شکست تلخی را این هفته به نام خود ببیند.

باخت بدموقع نصرتی

بادران تهران با برد ارزشمند مقابل پارس جنوبی جم به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ دسته‌اول تیم‌های بادران تهران و پارس جنوبی جم دیروز به‌مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری ۱ بر ۰ شاگردان محسن عاشوری به پایان رسید. در این مسابقه ۲ تیم تلاش زیادی برای رسیدن به برد انجام دادند و موقعیت‌هایی نیز داشتند، اما در‌نهایت بادران تهران در شروع نیمه دوم به گل رسید. ایمان غلامی، بازیکن تیم بادران، در دقیقه‌۵۳ موفق شد دروازه پارس جنوبی را باز کند.
 
بعد از به‌ثمر‌رساندن این گل، پارس برای جبران نتیجه و بادران برای زدن گل دوم حملاتی جسته‌گریخته ترتیب دادند، اما نتیجه ۱ بر ۰ تا پایان بازی ادامه داشت تا پارس جنوبی جم طی سومین هفته پیاپی در کسب برد ناکام بماند و همچنین روز‌های سخت برای طلایی‌پوشان و محمد نصرتی ادامه داشته باشد. تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب یک پیروزی ارزشمند مقابل رایکا در ورزشگاه سردار جنگل رشت به رتبه پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ‌یک صعود کرد.
 
شاگردان کلانتری از فرصت ایجاد‌شده برای کاهش فاصله امتیازی‌شان با صدر جدول استفاده نکردند و در حساس‌ترین دوئل هفته سیزدهم لیگ‌یک، به تساوی رضایت دادند. تیم نود ارومیه با پیروزی ۱ بر ۰ مقابل آرمان‌گهر سومین برد این فصل را ثبت کرد. شاگردان رضا مهاجری موفق شدند در تقابل حساس مقابل ملوان، حریف مدعی خود را از پیش‌رو بردارند و بار دیگر هم‌امتیاز با تیم صدر جدول شوند. تقابل شاگردان فراز کمالوند و عبدا... ویسی، ۲ سرمربی باتجربه فوتبال ایران در جریان هفته سیزدهم لیگ‌یک، برنده نداشت و بدون گل خاتمه یافت. تیم قشقایی شیراز با شکست مقابل خوشه‌طلایی فرصت صعود به رتبه‌های بالاتر جدول را از دست داد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->